Отримання товару:

  • При отриманні товару необхідно ОБОВ’ЯЗКОВО до підписання ТТН* перевірити його цілісність, не виходячи з відділення Нової Пошти. При виявленні пошкодження потрібно звернутись до співробітника Нової Пошти, і скласти акт про пошкодження товару, по можливості його сфотографувати і від цього товару відмовитися. При відправленні товару ми завжди страхуємо його на повну вартість. Після складання акту про пошкодження ми відправимо Вам ідентичний товар при його наявності на складі або повернемо гроші.

*Згідно публічного договору пункт 7.2.9 Перевізник (Нова Пошта)

Відповідальність експедитора (Нова Пошта) за збереження відправлення припиняється з моменту видачі товару одержувачу і після підписання останнім експрес накладної.

Обмін/Повернення товару:

  • Якщо покупець на придбаному товарі виявив дефект, який не є пошкодженням при транспортуванні і цей дефект покупець виявив вдома, необхідно сфотографувати і відправити нам фото, на яких чітко видно місце пошкодження, а також фото маркування товару. При виявленні заводського браку відправка бракованого товару здійснюється за наш рахунок.
  • Якщо на товарі покупець виявив приховані пошкодження (заводський брак) які не могли виникнути при транспортуванні товару, тоді заповнюється рекламація і здійснюється обмін бракованого товару на аналогічний, або здійснюється повернення грошових коштів.
  • Якщо товар по якійсь причині не підійшов, покупець має право повернути або обміняти його протягом 14 днів. Повернення товару здійснюється за рахунок покупця.
  • Поверненню не підлягає товар, який намагались встановити/змонтувати або його заводське пакування було пошкоджено, або якщо пакування не те в якому постачався товар.
  • Замовні товари та ті, які виготовляються під конкретного клієнта або везуться з фабрики обміну та поверненню не підлягають.
  • Якщо покупець повертає куплений у нас товар, то перед відправленням необхідно сфотографувати товар, який відправляється. Він повинен знаходитись в оригінальному пакуванні і сфотографувати сам товар, щоб ми змогли запевнитись, що товар повертається в належному стані і не пошкоджений. Якщо товар потребує додаткового обрешетування, він повинен бути обов’язково обрешетований. Перед відправленням товару попросіть співробітників Нової Пошти оглянути товар і вказати це у експрес накладній.